Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

søndag den 13. marts 2011

Sikke en SKØN weekend...!!

Arhhhh...Langt varmt bad er overstået..Pladsen i sofaen er indtaget...Lillen sover og Storpigen ser Arthur og minimoyserne.. (hmmm mon det staves sådan!! , gider ikk rejse mig og ta´filmen for at tjekke :o) :o))... Igår var vi til fødselsdag ved "mormor" hele dagen...Hygge - snak og super lækkert fødselsdagsmad... Idag har vi været i Biersted hos en af mine veninder (og en anden veninde) og alle vores lækre unger :o) Vi ankom kl. 10.00 og vupti så var klokken 14.30.. JAMEN som tiden flyver, når man skal ha´vendt det hele :o) Men det kender i jo :o)...Ikk... Eftermiddagen her hjemme har stået på afslapning.. Lidt tv...Og Lukas sovende i mine arme, det kan være hårdt at holde weekend... Nu skal jeg ha´skiftet over på Isabella Smith´s hjemme side og bestilt en masse frø til haven..FORÅR JEG ER KLAR OM ET PAR DAGE... Såååå komm bare :o) Fortsat go´aften derude...KNUS....
Sofie med fastelavnsris de fik ved mormor..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar