Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

fredag den 22. juli 2011

Så lå det der..

Lige midt mellem bakker - grønner marker og INGEN ting !! Onsdag aften skulle torsdagens "program" planlægges..Og da det jo så ud til TØR vej - ja så måtte det jo gerne være udendørs tingene skulle ske :o) Google google gooooogle..Og vupti - torsdag satte vi stævnen ud mod Hobro mini zoo :o) Ja hvem har hørt om det før... !! Lille hyggeligt zoo med gede racer :o) - heste - fugle - hængebue svin - kaniner og ja maaaange sjove ting.. ÅHH ikk at forglemme min nye BFF :o) Ham kommer der billeder om lidt.. Så vi tilbragte 3 timer med dyr - legeplads - is og gede fodring, som dog tog overhånd da de "søde små" dyr begyndte at spise af vores tøj og div. (jo de var tamme - og ja alt for fortrolige med mennesker ) :o)


Min nye BFF :o) På en go dag ville dens frisure vare max hip !!

Horn her og der og alle vegne !!

Kald mig fed - og jeg rejser mig :o)
Nårhhh hvor er den sød !!
Over geden der bestemte det hele på det sted :o) Kunne dog fodres af hånden uden og stange.. 
Wieeee.. Tror det blev til 20 nej 30 tur på den rutchebane..

Turen hjem bød på kaffe ved Buderupholm ødekirke - hvor vi fik lidt ny historie og spændende viden..
Vel hjemme igen - var det tid til at snakke om dagens hygge.. Sofie var helt oppe og "køre" over kaninerne !! Og fik så fik sagt " at sådan en lille sveske - kan hun ikk leve uden i det virkelige liv"... Det Virkelige liv :o) Godt så.. Om jeg var solgt - tror jeg nok.. MEN HVEM KOMMER TIL OG PASSE DEN LILLE SVESKE !?!?!? :o)

1 kommentar:

  1. Sikke en fin dag, I har haft! Og tillykke med den dér BFF... alt for lækker :-)
    Kan godt forstå Sofies forelskelse i ninus - de er bare så søde! Men det med pasningen har du nok ret i...
    Dejlig weekend til jer :-)

    SvarSlet