Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

torsdag den 27. januar 2011

Hmmm i det mindste prøvede jeg da !!...

Sofie har flere gange i løbet af dagen, spurgt og jeg ikke kunne folde en papirsflyver til hende.. Og midt under aftens maden kom det HELT rigtige tidspunkt så... Hun fandt blok og farver frem og jeg foldede og foldede det bedste jeg har lært.. Og VUPTI VUPTI så var den færdig.. :o) Jeg overdrager den hmmm ret stolt til Sofie...Hun kigger på den og giver sig til og græde !! Om jeg var forundret...DET TROR JEG NOK.. Jeg siger: hva´er der dog galt !?! Og ud mellem tårer og lidt snot siger hun: Mor du har foldet et BADEKAR !! Det var ikk det, det skulle være... OKAY viste faktisk ikk om jeg skulle grine eller græde :o) :o) Camilla det er ski´da sørgeligt.. ET BADEKAR !!! Hmmm hvor er Onkel Kristian når man VIRKELIG har brug for ham !! :o)

2 kommentarer:

  1. Kan life se den "papirflyver" for mig ;)
    "Dur ikke" sagde prinsessen. Så er det jeg lige hvisker i den stakkels moders øre - tror man kan låne bøger på bib om at lave papirsflyvere.
    God weekend, den venter jo lige rundt hjørnet.
    OG..ikke at forglemme, velkommen i blogland!

    SvarSlet
  2. Jeg spurgte hende da også, om vi ikk kunne bruge den til en af Bratz dukkerne !! IKK SJOVT :o)Så ja en bog må være løsningen..Så skal hun få "lækre" papirs flyvere at se.. Tak tak og go´weekend tilbage :o) Blogland er FANTASTISK :o) Og sluger alt ens sparsomme "fritid"...

    SvarSlet