Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

søndag den 19. februar 2012

Jamen om jeg begriber det :o)

Først TAK til Camilla for den fine AWARD !! Den skal jeg nok få sendt videre :o)....

Og så til overskriften.. Vi har jo en "lille" halv gammel vaps her på matriklen..Perle..En Bichon Friche.. Bomulds hund som ikk fælder eller giver allergi :o) Og hun er skøn - kælen og dejlig.. Her på hendes gamle dage har hun tillagt sig en del "sjove" vaner.. Men hmmm det kommer vel med alderen. Før i tiden spiste hun sit hundemad - bløde hunde snacks og ja så lidt lækkre rester fra middagsbordet indimellem !!! Og NU er hun da gået i den helt anden grøft !! Gad vide om hundes smagsløg nærmest forsvinder :o) Alt kød selvfølgelig - kage - kiks :o) Honning melon - vindruer - agurk - ja osv. osv. Ting som bare fik "ryggen" i hendes unge dage :o) Og Storpigen og Lillen synes jo det er såååå sjovt.. Men ja hvem forbyder en DAME på 84 (hundeår) lidt lækkert til ganen !! Så Pulle Spis og nyd det :o).....

Mor´s uldtot..

4 kommentarer:

  1. Hun er ellers sød ... gammel og sær eller ej ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja ikk til og stå for..Vel også derfor hun får det hele..Griner..

      Slet
  2. Haha!!! Hvis Mathilde bliver træt af hamsteren (som jeg selvfølgelig endnu ikke ved om hun får, host host) - så sender jeg den videre til dig! Jeg tror, at både børn og dyr trives rigtig fint hos dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten :o) Jamen her er altid plads til en til STOR som LILLE :o) !!!

      Slet