Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

lørdag den 18. februar 2012

Eihhh nu skal i ikk falde ned eller få noget galt i halsen !!

Det er bare mig :o) Som i hende selv.. Hun har smidt stængerne op og lavet et skøn latte..Købt garn og hækle nål.. For man kan hva man vil..Eller kan man :o) Det skal i hvertfald ha´en chance..Jeg har en ide..Skal bruge små søde blomster til et lille projekt.. !! Eller ja måske et stort projekt..Nu må vi se.. OG OM DET ETYDER AT JEG ER TILBAGE... :o) Man kan jo håbe.. Og ja det er SKET meget siden sidst..Men nu en ting af gangen :o) Og den første er latte og hækling :o) Go lørdag eftermiddag piger..
Skummet på den gode måde :o)

Uhhh er skisme lidt nervøs..

8 kommentarer:

  1. Advarsel frk.Lehmann.
    Nogen har vist hakket din blog, for der er kommet et nyt indlæg :-)))))))Skønt du er lidt tilbage i blogland.
    Jeg ligger på sofaen m dynen, jeg har vist fanget noget af alt det mavehaløj, som folk døjer med pt.
    Rigtig god aften til dig og dine
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Griner..Uhhh en "hacker".. Det må jeg så modbevise :o) !! Rigtig go´bedring søde.. Ja der florerer mave "sjov" - vi har taget vores del !! Knus og go´aften under dynen..

      Slet
  2. Nøj - godt at høre fra dig!!! Jeg glæder mig til at høre mere om, hvad der er sket i dit liv... Kan du ikke lave en bagudrettet dagbog???
    Rigtig dejlig lørdag til jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal gøre mit bedste for at få det hele med.. :o)
      Knus :o)

      Slet
  3. ser lækkert ud.
    netop derfor jeg har sendt dig en award.

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre fra dig igen...
    Kh hanne

    SvarSlet
  5. Godt at høre fra dig igen - håber du bliver hængende ;0)
    God fornøjelse med hækleriet - det VIL jeg altså også lære i år..
    God dag
    KH.

    SvarSlet