Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

onsdag den 18. maj 2011

Så er der kaffe !!!

 JAMEN :o) Så er vores bestilling landet !! En veninde og jeg har bestilt kaffe til vores Senseo maskiner.. Så nu er det bare og finde en hver mulighed der kommer til en go´kop kaffe.. Der er nok og ta´af.. Alm. kaffe..Kaffe med vanilje..Kaffe med amaretto..Lys ristet..Mørk ristet osv. :o) Imorgen tidlige åbner jeg den første pose.. Jeg vil nyde det !! -OM LIDT ER KAFFEN KLAR :o)




Det bliver en FANTASTISK torsdag !!

5 kommentarer:

  1. Der er ikke noget så lækkert, som kaffe - masser af kaffe :o)
    Det er en fantastisk løsning, at vi går sammen og bestiller! I love it.

    Ha' en fabelagtig torsdag med alle de kopper, du kan nå ;o) hehe...

    SvarSlet
  2. Nøjes med at dufte, bliver aldrig voksen (siger nogen!), så tar jeg det med, kan altså ikke lide kaffe. Men håber selvfølgelig du må nyde hver og én af de kommende kopper, der er da nok at gå igang med ;)

    SvarSlet
  3. Jeg blev også først "voksen" :o) efter jeg havde fået Sofie !! Og nu hmmm griner ja bliver jeg vist bare ældre og ældre :o) og mere pjattet med den varme skønne drik..

    SvarSlet
  4. Dejligt med kaffe i alle variationer!

    Jeg har ingen kaffemaskine for tiden, og overvejer, om jeg skal investere i en senseo-maskine.. Du er glad for din?

    Knus Solsikke

    SvarSlet
  5. Dejligt, hvornår er den klar?????
    Ikke noget bedre end en rigtig god kop kaffe :-))
    God bededagsferie til dig og dine.
    Knus herfra

    SvarSlet