Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

søndag den 1. maj 2011

Hvordan pokker gør du det !! :o) Fru Lyserød...

For en lille måneds tid siden var vi i kolonihaven ved Søde Anette (lyserød) og hente stiklinger af hendes jordbær planter... De kom i min zink balje og kommer fint... Nu er den ene lille plante så gåét i blomst og TÆNK engang blomsterne er LYSERØDE... ALT og jeg siger ALT i den have er farvet i den rigtige farve...



Hmmmm :o) Måske det "kun" er pynte bær der kommer på den plante eller :o) !?! Hva ved jeg...Somebody help !! :o)

4 kommentarer:

  1. Ja, jeg skal da ikke kloge mig, men jeg mener, at når blomsterne er lyserøde, så er det pynteudgaven, og desværre ikke de rigtige jordbær...
    Men flotte er de! :o)

    SvarSlet
  2. Smiler, men det er en OMMER. Så kom vi alligevel til at snuppe nogle af pynte jordbærene :-((( Så heldigt nok, vi tog fra flere planter, så går udfra der også er rigtige jordbær iblandt. Men der er flere hvor de kommer fra, ja altså de rigtige jordbærplanter, hvis du vil ha flere af dem der giver jordbær. Og de blomstre allerede, så nu kan vi se om de er hvide eller lyserøde.
    Knus Anette

    SvarSlet
  3. De er mægtig fine :o) Virkelig..De andre blomstre ikk endnu..Meeen mon ikk kun det er den ene plante :o)
    Go´aften piger..
    Knus..

    SvarSlet
  4. De er fine - selvom de "kun" er til pynt ☺
    Jeg har givet dig en award - håber du har lyst til at lege med..

    SvarSlet