Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

søndag den 30. januar 2011

Undskyld - nu må der noget nyt til :o) ...

http://www.imusic.dk/ , blev min redning !! Takker bukker og har betalt og "trykket" på send bestilling... Så om et par dage, kan der komme lidt fornyelse i dvdén.. Og det TRÆNGER jeg til..Tror faktisk de to dejlige er helt og aldeles ligeglade..Men det er mig der har taget beslutningen... Jeg kan de to film vi har med NODDY - forfra bagfra og et sted lige midt imellem hvis i vil vide det.. Så præcis 09.30 idag fik jeg nok... Har de sidste par dage forhørt mig MANGE steder..Men alt var  udgået..Og det er KUN den lillen gider se, og lidt ro indimellem, har MAN jo brug for :o) !! SÅ DE ER PÅ VEJ...Og JEG glæder mig... !! Børnene hmmm de opdager nok slet ikk at filmene er nye.. Bare det er NODDY.. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar