Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

tirsdag den 5. april 2011

Forårs tur til min YNGLINGSBUTIK :o)

Først på eftermiddagen, efter børnene og moster Charlotte var blevt sat af på matriklen til hygge, kørte min mor - Mona - og jeg til Års for at shoppe.. Min ynglingsbutik inden for brugskunst og lækre "gamle" ting holder nemlig "åbent hus" både tirsdag og onsdag i denne uge (med ekstra lange åbningstider)  :o) Kri-stense hedder butikken og den er helt klart et besøg værd, hvis man er til den "stil".. Hun har pyntet op i privaten og butikken i kælderen bugner med skønne ting..




Super hyggelig eftermiddag - Og ja min pose var fyldt godt op da vi kørte derfra.. Fik jeg sagt hun har MANGE skønne ting :o) !!

5 kommentarer:

  1. Tjekkede lige dit link. Ser super hyggeligt ud. Tror faktisk godt min lille bitte numse sagtens kunne ha været i den bil :-)) Men pyt, så sparede jeg lige de kroner. Knus Anette

    SvarSlet
  2. Håber ikke du har købt det hele. jeg skal der ind i morgen aften.

    SvarSlet
  3. Anette du er jo kun en streg i luften, så du kunne "snilt" ha´lagt i handskerummet :o) Nej vi havde faktisk en der meldte fra et par timer inden !! Så der var faktisk plads i bilen..
    Camilla: købte en del meeen der var stadig lidt tilbage da vi kørte :o) Glæd dig.. Det er super..Go´dag piger..

    SvarSlet
  4. Var også omkring i går.... og fik lidt med hjem.
    Absolut også min ynglingbutik .... er der mindst en gang om ugen ;0)

    SvarSlet
  5. Jeg kunne også sagtens komme der en gang om ugen !! Meeen der er nu lidt for langt :o) Så jeg sparer op og bruger lidt ekstra penge når jeg er der :o)

    SvarSlet