Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

torsdag den 28. april 2011

Velkommen !! til familien :o)

Endelig efter laaaang tid´s "snakken" om det - kørte jeg idag over broen til Nr.Sundby for at "handle" ny pcér ved ham den rare unge fyr :o) !! Han er sååå tålmodig og forklarer, så selv JEG forstod hva han snakkede om.. Stille og rolig er han - i hans egen lille butik - hvor hans mor og far hjælper til, om de hygger !! Ja det tror jeg nok.. NÅ men efter "på beløbet".. Fik jeg den lille frække med i en fin lille kasse - og nu er den flyttet ind, og vi skal til og lære hinanden og kende :o) Og nej det er ikk den rare fyr fra butikken :o) - men min nye piv frække ACER.. Nu skal jeg sætte mig præg på den.. Nu har jeg lige lavet mit første indlæg til jer PÅ DEN... :o) Har desværre ingen billeder af den endnu..MEN historien skulle i ha´.....Nat nat derude..

3 kommentarer:

  1. Nåmmmen, var han ellers single???
    Tillykke med det nye familiemedlem - den skal du nok få sat skik på :)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt med ny PC, tillykke med den, håber den arter sig efter dine behov.
    Og mht. dit forrige indlæg, ja så er de dejlige at se på dine/jeres unger.
    God weekend ;)

    SvarSlet
  3. Den er såå lækker :o) Får den gjort mere og mere til min.. I ved !!
    Og tak for de søde ord :o*)
    Knus og skøn weekend..

    SvarSlet