Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

onsdag den 29. juni 2011

Luften ER pt. gået af ballonen !!

Uhhh det har været en af de dage, hvor jeg indimellem var helt bange for at jeg ikk kunne følge med mig selv :o) Kender i det.. Gang i alt alt ALT for mange ting på en gang... Gjort rent - rent på sengene - flyttet lampe - skuret stokke stole i solen - 3 maskiner hængt på stativer - ordnet blomster - (trækker lige luft ind ihhhhhhhhh) und so weiter.. :o) Men jeg nåede det hele - ja jeg gjorde så !! I eftermiddags var det store badekar fremme til plask og hygge - men vi spiste "madder" - melon - og drak kold saft !! Nu sover de to små dejlige.. Perle ligger med alle 4 stænger i vejret - og jeg har sat mig på divaen.. Arhhhhh.. :o) Nu skal der slappes lidt af.. Tiltrængt og dejligt..

Tror snart mine "hvide" æreteblomster kommer i blomst..Så skal der plukkes :o)

6 kommentarer:

  1. Puha ja, du har da haft rigeligt travlt idag. :-) Men kender godt til, at når man først er kommet godt igang, så kører det bare. Men du har da godt nok fortjent en stille aften, hvor du hygger godt om dig selv.
    Knus Solsikke
    P.S. Hvor skønt med ærteblomster! Jeg elsker duften, men mine gik desværre til i år.

    SvarSlet
  2. Lidt sjovt som vi har mange ting til fælles :-D
    Nu også ærteblomster i krukke... mine er bare forskellige farver

    Håber du finder ro og hvile efter din hyperaktive dag. Jeg håber lidt på regnvejr (må man det???) i morgen - for mit hjem trænger ærligt talt til en kærlig hånd, tsk tsk

    SvarSlet
  3. Ja man må da så Kirsten !! Idag kunne jeg bare ikk trække den længere :o) Og var lige i humør til den store omgang :o)
    Knus og go´dag imorgen

    SvarSlet
  4. sikke meget du har nået.
    Synes helt klart også om ærteblomster, er bare ikke helt sikker på at min den mindste ikke kan finde på at plukke "ærterne" så her må de vente et par år.

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor er dine ærteblomster blevet store (hehe, det lyder som om, det er børnene, jeg taler om...)
    Mine er slet ikke så høje.. Det kan være, jeg skal prøve at potte dem om?!

    SvarSlet
  6. Mine står stadig i den potte hvor de blev såét i :o) Tror de står et super godt sted.. Ingen vind og sol :o)

    SvarSlet