Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

søndag den 26. juni 2011

Sanselig søndag :o)

Sikke en skøn lang søndag vi har haft idag !! Dagen startede med at både mor og børn sov til 8.40 !!!! JA DET ER VIST ALDRIG SKET FØR !! :o) Arhhhh... Op i en fart - vi var jo friske.. :o) Lidt hygge morgenmad til børnene og så skulle mor her ellers være klar.. Kl 11.00 skulle jeg nemlig være på Utzon til champagne brunch... MUMS siger jeg bare !! Lækkert lækkert mad - kaffe - juice og et glas skøn champagne.. Så er søndagen ligesom igang på den GODE MÅDE.. Bruncén havde jeg fåét af min mor i påskegave (så med mig var jo selvfølgelig min mor - søster og svoger)...


Efter den lækre anretning - og en lille bitte gren i øret :o) hentede vi børnene hjemme ved "mostrene" (og ja jeg havde kun fået et glas så kunne godt køre :o))...Derefter gik turen til Nejst mark hvor året jordbær høst skulle foretages... Tror ikk jeg vi skrive mere om det.. Men vise lidt billeder der siger det meste !!

Man behøver heldigvis ikk fløjte mens man plukker..

Der vejes !!

Og spises..

Nu er de "ordnet" pakket og ligger klar i fryseren til grød - bagning og marmelade.. :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar