Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

tirsdag den 29. marts 2011

Den dag jeg kogte 20 kander vand !! på kort tid...

HOLD NU OP !! Jeg har afrimet min fryser idag.. JAMEN...Godt jeg havde drukket kaffe ved en go´veninde inden, så jeg var fyldt med positiv energi :o) Det blev til en lille kort tur med lidt morgenbrød og snak snak snak !! Inden turen gik mod matriklen og rengøring.. Vi skal jo holde fødselsdag lørdag og søndag (Storpigen fylder 5 år) - så min to-do list er laang.. Nå men mens jeg fik vasket vinduer (totalt hmm tåbeligt - får nye i starten af næste uge :o) men hva gør man ikk ) stod de første "fade" med kogende vand i fryseren.. !!  Og der skete nærmest ingen ting.. Kogte vand igen og igen og igen.. Neeeeiiii hvor det smeltede VIRKELIG langsomt !! Tålmodighed er en dyd !! SIGER MAN :o) Nå men efter 2 1/2 stive timer, så det ganske pænt og optøét ud... Det havde jeg så også brugt 4 viskestykker og 5 karklude... Og tømt baljer og div. MANGE MANGE gange.. Nu er den fin og lækker !! :o) Måske man lige skulle nyde en kop kaffe foran den inden man fylder i igen.. BARE FORDI MAN KAN :o)

Go´aften derude.. Min bliver helt sikker skøn.. FRYSEREN ER REN !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar