Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

tirsdag den 1. marts 2011

Hold nu op en tude marie :o)

Har lige set "på dybt vand" på tv2.. Nyt program hvor en kendt dansker skifter sit trygge vante job ud med noget helt helt andet.. I aften var det Michele Bellaiche der sprang ud på dybt vand..Hun gik i praktik på Hillerød Hospital som jordemoder.. Pyyy.. Tror det er efter - eller ved det er efter jeg har fået børn at jeg SLET SLET ikk kan tåle og se sådan noget.. Gravide - scanninger og fødsler.. Programmet var nærmest ikk startet før jeg kunne duppe næsen første gang.. HOLD NU OP - hvor er det fantastisk.. Selvfølgelig fordi man har været hele turen igennem selv to gange nu :o) Og det sætter en masse følelser igang..Nu har jeg mascara på kinderne og smil på læben.. Skønt program på sådan en tirsdag aften !!

Lukas 1 dag gammel
Sofie 1 dag gammel

1 kommentar:

  1. Nåhr, hvor er de dejlige begge to!
    Jeg har det på fuldstændig samme måde. Der skal virkelig heller ikke meget til, før jeg åbner op for kanalerne... men heldigvis på den gode måde ;o)

    SvarSlet