Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

torsdag den 17. marts 2011

Man skal aldrig gå ned på lækre tæpper !!

 Idag holder Storpigen fri sammen med mig..Vi afleverede Lillen i vuggestuen, og drønede derefter i Netto for at handle til dagen... (jeg skal nemlig UD i aften med en flok skønne veninder, så mine to søstre kommer og passer børnene, så der skal være lidt hygge og lækkert til dem alle)... Vi træder ind i butikken begynder og fylde i "den lille vogn" Sofie styrer, og hva ser jeg der !!!! Pyyy den var svær at modstå :o) Lækre lækre tæpper i pastel, til sommer på terassen og hynder til de nye eller gamle havemøbler..Ja så jeg fyldte bare på vognen... På et tidspunkt siger Sofie: Mor tror du ikk snart den vælter :o) (altså vognen).. !! Og så stoppede jeg... Næsten..
Sidde puder...
Og 2 lækre tæpper !!
Da vi kom til kassen fik jeg lige en bemærkning med fra "pigen" som jeg betalte ved.. Tak fordi du hjælper med at rydde op i det !! :o) JAMEN VELBEKOM.. Puder 10,- og tæppe 40,- SÅ SKAL JEG NOK RYDDE OP FOR DEM...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar