Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

mandag den 7. marts 2011

Vise ord fra søster !!

De to svesker fik sig et godt langt bad, efter en dag med glimmer og hjerter på kinderne, mens jeg lavede mad.. De hyggede og plaskede, så selv Perle måtte ud og se hva der skete !! Mens jeg står og orden blomkål høre jeg storesøster flere gang øse "kloge"ord ud over sin lillebror.. Det skal lige siges at som i selv kan se på billederne, så er det ikk fordi Lillen har super duper meget hår - og storpigen er ikk s.... pjattet med og får vasket sit hår med bruser.. !! Så da hun fik sagt: Bette mand - jo mere jeg vasker DIT hår - jo hurtigere gror det ud, ja så måtte jeg trække kraftigt på smilebåndet.. Så skulle hun nok lige lære ham hvordan det hang sammen :o)

Kys kys kys :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar