Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

torsdag den 17. februar 2011

Eihh - Bare lige en lille tur..

Sådan fik jeg det efter jeg havde lagt vasketøj sammen og puttet i skuffer og skabe.. Og hvor skulle turen så gå hen !! De 4 årstider i Aalborg midtby.. Skøn skøn brugskunst forretning med liiidt af hvert.. I bilen ud af snedriven, og fuld fart frem ad.. P-pladsen lige ved butikken LEDIG..Hvor heldig har man lov og være..Når det nu bare skulle gå hurtigt :o) Arhhh inde.. :o) Lure - røre - lure - bære ned på disken - lure - bære ned... og ja i ved hvordan det er !! Fik købt så mange lækre ting som lige skal "stilles an" og så viser jeg billeder.. Om det blev dyrt... HVA ER DYRT !! :o) :o) Og ja så snuppede jeg lige Frøkner og Fruer på den anden side af gaden.. Og ja der købte jeg også... JAMEN.. Nå Lillen og jeg hygger..Storpigen er med en veninde hjemme og tøsefnidrehygge... :o) Go´sen aftermiddag :o)

1 kommentar:

  1. Super dag! Sådan by-dag snupper jeg i morgen. Har venindesnadret hele dagen i dag - også bare hyggeligt :-)

    SvarSlet