Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

tirsdag den 8. februar 2011

Sikke en nat...

Det har rusket, pebet og blæst, så jeg på et tidspunkt troede at over etagen ville blæse af og ta´os alle sammen med til varmere himmel strøg !! Pulle og jeg startede i sengen kl 22.00 (tidligt meeen min dårligdom trak mig) !! Kl. 23.30 kom lillen ud.. Hans værelse ligger, så stormen stod lige ind på væg og vindue..Og ca. 03.30 komme stor pigen så :o) Pyyy... Tæt men hyggeligt.. Og liiiidt besværligt når jeg skulle ned og ha´næsespray og et par panudutter..!! :o) Og vupti vupti så var klokken 6.15 og Lukas var klar til en ny dag !! :o) Jeg kæmper stadig, men varmt kaffe og lidt "pleje" på divaen i formiddag skal nok gøre underværker.. GO´Dag og Frisk vind :o)

1 kommentar:

  1. Øv, for en nat! God bedring og selvpleje på sofaen i dag ;o)

    SvarSlet