Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

onsdag den 2. februar 2011

Hvor er jeg heldig !! ;o)

Det har været en skøn onsdag..Trods det halv eller hel kedelige vejr... Først lækker kaffe ved en go´veninde.. OG SNAK selvfølgelig.. Der efter opstart af pcéren..Mormor hentede stor pigen og kom hjem på gå ben og lillen hentede jeg i bilen.. :o) Hygge og kaffe igen.. Opstart på aftensmaden og ankomst af moster og onkelsvoger :o) ... JAMEN !! Og så har jeg ellers fået hjælp som i RIGTIG go hjælp fra de dygtige fra Svenstrup !! TAK TAK ..Tak.. !! Jeg håber og krydser..Og venter..Hva andet kan man gøre når man "kæmper" blandt mange.. Men godt blev det !! Og er meget tilfreds.. :o)


Det er lillen vist også..Altså tilfreds :o)

1 kommentar:

  1. Dejligt at det hele flaskede sig, så er det bare med at krydse fingere - og det hjælper jeg gerne med !! :)
    Tusind tak for en hygge dag, men LÆKKER kaffe og snak - ihh :)

    SvarSlet