Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

mandag den 21. februar 2011

Far til 4..Altså MINE søstre :o) !!

Billedet er taget til vores far´s 60 års fødselsdag sidste forår.. Vi er 4 skønne piger :o) Mig på 34.. Cathrine er det 26 :o) Charlotte bliver 19 lige om snart og det bette barn på 17 :o) !!
4 x Cér... Sådan skal det jo være.. Glæder mig max til på lørdag, der skal vi alle 4 samles og hygge..Det sker ikk så tit. Så det bliver sååå godt.. !! Vi drager til den anden ældst..eller 3 mindst :o) Det er som man ta´r det... OG SØSTRE... JEG VED I LÆSER MED !! FÅ JER SÅ REGISTRERET SOM FASTE LÆSERE... !! NU... Savner jeres in´put !! Ellers får i klø.. Hvem kommer først :o)

7 kommentarer:

  1. Gid det var mig! Er bare mig...
    Godt at du skønner på dem - og ok med trusler når det gælder om at få faste læsere ;-)

    SvarSlet
  2. Nu går den vist ikke længere, jeg må hellere melde min ankomst herinde :-) Og..... JEG VAR FØRST!!!!

    Super god blog du har fået lavet, æææælsker at følge med i Jeres hverdag!!!

    Ha' en fantastisk tirsdag gi' den gas til koncert i centeret :-P

    SvarSlet
  3. Moster Cathrine !!! VELKOMMEN :o) Langt om længe... :o) Der er altså bogstave show og cirkus vi skal til idag :o)Meeen vi gi´r den gas alligevel.. Go´arbejdslyst !!
    KNUS...

    SvarSlet
  4. Årh, troede det var koncert I skulle til. "Bogstaveshow og cirkus" - hmm, den bliver svær at give den gas til :-P

    Go' dag og knus fra Moster

    SvarSlet
  5. Følger med herinde hverdag, flere gange om dagen! Dejligt at man kan følge med i hvad der sker ;-). Glæder mig super meget til på lørdag, og er stadig overrasket over at der kun kom én dato på bordet, hvor alle kunne.. Imponerende!
    Håber det går godt med Jordbær Marie spillet!

    I må hygge jer i dag, knus den mindste!

    SvarSlet
  6. Der skulle åbenbart gå en måned for mit vedkommende før jeg så dette opslag. Typisk! Så yeah, jeg kom til sidst.. Altså!! Hvordan bliver man fast læser?? Der er så mange indlæg jeg endnu ikke har set, men har endnu ikke helt fundet ud af systemet herinde endnu, men jeg må lige komme ind i kampen ;-))

    Knus og vi ses søndag!!!

    SvarSlet
  7. Hey søster :o) Velkommen til :o) Vi kan se på det på søndag..Vores fader vil vist også gerne være FAST LÆSER men ved heller ikk helt hvordan..Håber du har det godt idag..Kys skat

    SvarSlet