Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

mandag den 28. februar 2011

Lørdag = søster hygge...

Lørdag aften stod den jo på søster hygge i Svenstrup. Utroligt nok havde vi rim´lig nemt :o) få´et fundet en dato der passede os alle 4.. (skal siges at det IKK plejer og være nemt !!) ... Så tror vi alle havde glædet os... Og det blev en super duper hyggelig aften.. Da vi ankom :o) var der lige tid til lidt snak og GUITAR HERO inden maden.. TAK fordi jeg ikk har sådan en playstation herhjemme.. Jeg ville ALDRIG og jeg mener ALDRIG komme videre.. Pyy hvor bliver man let optaget af sådan noget sjov.. Om jeg var go.. :o) Næhhh.. Men det ville jeg blive hvis jeg øvede 6 timer om dagen, når børnene var afsted.. !! SÅ DET.. Aftensmaden stod på raclette.. Så fantastisk..Og der var simpelthen så mange lækre ting.. Og SJOVT nok var vores to mindste søstre SLET ikk klar over hva´en raclet var/er..SORRY piger..Hvor pokker har i været de sidste 17-18 år :o) Nå men vi spiste hyggede..hyggede og spiste :o) i laaang tid.. Efter maden stod den på sofa hygge med film.. Og når 5 skal være enige (søde svoger var nemlig også hjemme :o) ) tja så kræver det lige lidt overtalelse.. Meeen det gik okay nemt..Så KLOVN blev det til :o) Godt og SJOVT valg.. Pyyy hvor er den godt nok "slem" mange steder, men lattermusklerne får også frit spil.. Piger skøn skøn aften !! Om der går længe før vi skal igen.. DET TROR JEG IKK :o) VEL !!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar