Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

mandag den 14. februar 2011

Vinter marmelade...Med bær fra sol og sommer :o)

Igår fik vi kogt en lækker vinter marmelade.. Hindbær, solbær, jordbær. brombær, ribs og lidt melon. Alt sammen noget vi har plukket og ordnet da høst tiden var her.. Sol og sommer på glas..Kogt med vaniljesukker og lidt kanel !! Og jeg skal lige hilse og sige at afsætningen var GOD, på nybagte boller !! Det er helt fantastisk at nyde på sådan en KOLD mandag eftermiddag.. :o) For vi smagte også lige idag :o)


Først koge..


Og så på glas :o)

4 kommentarer:

  1. Uhm, det ser lækkert ud! Vil enormt gerne inviteres til en smagsprøve ;o)

    SvarSlet
  2. Uhm... det lyder lækkert, bliver helt sulten.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg glad for, at jeg kom forbi bloggeren med det lille rækkehus ;-)
    Tror jeg bliver hængende lidt og følger med.
    Rigtig dejlig aften til dig og dine...

    SvarSlet
  4. Trine du er altid velkommen til smags prøve :o) Glæder mig til vi skal hygge på omsdag !?!..

    Susi og Kirsten..VELKOMMEN til :o) Håber i vil hygger Jer med lidt "let" læsning :o)

    Knus og fortsat go´aften :o)

    SvarSlet