Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

onsdag den 23. februar 2011

Jaaa... Kan også i aften komme en tur herind !!

Selvom det bliver uden billeder.. (de er nemlig ALLE SAMMEN pt væk!!) Åh jeg håber og ber´til de kan findes..Alle mine dokumenter - ansøgninger - HELE mit email program er VÆK.... Så håber ikk der kommer noget vigtigt i disse dage !! Nå... Imorgen aflevere jeg  pcéren til min Svoger og så håber håber hååååber jeg han kan udrette et mirakel !! :o)

Idag har vi  været til indflytter kaffe ved en veninde, lige i baghaven :o) Det var så hyggeligt.. Ud over Sofie, Lukas og jeg, var der 3 andre skønne veninder med deres lækre unger.. Tine havde hendes lille dejlige Malthe dreng på bare 6 dage med... ÅÅhh han var skøn :o) Og både Sofie og jeg var helt dårlige med ham.. De er simpelthen så små og lækre sådan nogle nye bebser :o) Formiddagen/eftermiddagen gik med kaffe - hygge - leg - Lukas sov 3 timer :o) - snak - og endnu mere hygge.. Så ja 9.30 - 14.30 vupti vupti tiden fløj afsted.. Da vi kom hjem stod den på en go´børne film ( Som i "Noddy") - lidt sen aftermiddagsmad - og en masse tæpper på gulvet i stuen.. Pyy vi tumlede vist så meget at en vis storpige kom til at t.... lidt i bukserne af at grine !! :o) SKØNT :o) Nå nu er det vist sengetid for moderen på matriklen..Og ja det er så mig :o) Arh skal vist lige se Toppen af poppen.. Love it :o) Nat nat.. Og ja hvem ved måske det først bliver lørdag der kommer nyt herfra.. Ha´tålmodighed.. JEG VENDER STÆRKT TILBAGE..

4 kommentarer:

  1. Tak for en fantastisk hyggelig dag hos Louise :-)
    Jeg krydser fingre for svoger - og har MASSER af tålmodighed. Jeg holder øje hver dag og krydser fingre for, du snart er tilbage ;o)
    Kys og godnat

    SvarSlet
  2. Gisp, ville gå helt omkuld hvis det skete her.
    Og mellem os, jeg har da tit, MEGET tit, for tit, Mr. Mac her stående på vores sofabord.
    Og har såmænd også fundet lillemanden hr. Linus siddende i sofaen med Mr. Mac på skødet. Og hans fingre trykker og trykker, så alt muligt og umuligt dukker frem på skærmen.
    Pt. spørger han efter Barbra Streisand med Duck Source, han nynner det der "UUUUUUUU!" Gisp, han er nuttet!
    Nå, men ville egenligt bare ønske dig held og lykke med maskineriet, krydser hvad der krydses kan, for at det hele kommer frem igen. Knus!

    SvarSlet
  3. JA super hyggeligt igår. En skam jeg ikke kunne blive lidt længere når vi en endelig alle var samlet men vi når snart finde ud af noget kaffe halløj en formiddag. :) Knus

    SvarSlet
  4. Camilla og Trine selv tak for sidst..Virkelig hyggeligt..Tænk at vi ALLE var der :o) fantastisk..
    Ditte tak tak.. Ja de der små fingre vil gerne være over alt !! Men pas på :o) Åhh ja det er også et skønt nummer, som vi ofte danser til herhjemme.. :o)
    Knus og go´weekend..

    SvarSlet