Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

fredag den 25. februar 2011

Hørte i det !?!? :o)

Der findes mange helte..Som i rigtig maaange helte.. Superman, batman osv. Specielle folk der kan noget helt utroligt som vi andre ikk kan !!.. Det er VILDT... :o) .... Jeg er TILBAGE med min pcér i go´ behold.. Og div. helte fra blade bøger og film kan godt pakke sammen !!  Min HELT er min fantastiske SVOGER som lige vupti vupti fiksede hva´der var gå´et galt... Det er så skønt.. Billeder..Dokumenter og div. er tilbage lige her hvor det hører til.. Er virkelig som i RIGTIG meget tak´nemlig.. Tak søde svoger !! For fremtiden lukker jeg den ned, hver gang jeg forlader den.. (DET LOVER JEG MIG SELV).. !! Og hvis der er noget der var i tvivl og hva´det var for et glædes susen, der svævede rundt over Aalborg idag..JA SÅ VAR DET MIG :o) For glæden fik frit spil.. Arhhhhhhh :o)

4 kommentarer:

  1. Jo, jeg undredes, for opholdt mig ren faktisk i Aalborg denne fredag.
    SÅ godt for dig at du kender en af hverdagens helte, så fu.. Batman ;)

    SvarSlet
  2. Griner... Dejligt at min glædes røst brændte igennem :o)
    Go´weekend.. Og ja det er de rigtige helte vi kan li´... :o)

    SvarSlet
  3. Uha, ja! Helte er det bedste der findes :o) Både, når der skal fixes "ting" og når der skal fjernes grimme edderkoppe.
    Dejligt, at vi alle har helte... Kys og god weekend!

    SvarSlet
  4. Pyyyha - godt for dig!
    Den er svær at undvære - og det er helte også!
    God weekend :-)

    SvarSlet