Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

mandag den 14. februar 2011

Mandag.... !!

Så er jeg helt sikkert på vej tilbage på rette spor..En stille og rolig weekend, har gjort mig godt.. Selv om det blev halv sent før jeg kom i seng igår aftes.. HVORFOR :o) Tv2 kl 21.00 til godt efter 23.....Det måtte jeg ha´med... Og det var jo hverken første...Eller sidste gang..Den er bare FANTASTISK !! Mandagen er i gang..Jeg har haft "tid" til mig selv..1 1/2 time ved frisøren med kaffe snak og ny top gør godt... Min frisør er et livsstykke i sig selv..ELSKER simpelthen hans selskab !! Intet mindre.. Og tænk nu går der min. 2 mdr før man skal komme der igen :o) Nu står den på lidt praktisk..For det var godt nok ikk meget jeg fik for hånden i sidste uge.. Så nu må det være.. FRK LEHMANN sæt igang !! :o)


Go´mandag morgen hygge.. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar