Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

torsdag den 24. februar 2011

Så er det lige om snart jeg skal aflevere....

Pyy torsdag aften..HELE fredagen og HELE lørdagen uden kontakt til omverdnen !! I ved hva jeg mener... Man bliver liiidt små afhængig.. Men det kender i vel til :o)... Idag er storpigen på Kunsten her i Aalborg sammen med mormor.. Vi var først lige et smut inde i byen og ordne et par små ting !!  Jeg SKAL derind i næste uge og shoppe..Hold nu op alle de lækre forårs tøj ting der er kommet frem.. :o) Men sådan noget tøj shopperi går altså bedst uden de dejlige små... :o) I ved.. Nå men nu hygger de med kunst og Lillen og jeg hygger herhjemme.. Har fået lidt af mit email program op og køre igen, så kan modtage..Men alle de "gamle" og gemte er stadig PIST VÆK !! Snart skal vi hente de to kunst interesseret igen.. Hjem og drikke lidt kaffe..Og sidst på eftermiddagen kører vi på Jensens bøfhus for at mødes med familien fra Århus.. Det bliver såå hyggeligt... Vi håber på en palds ved børnehjørnet så det er lidt underholdning !!

Imorgen står den på biffen for Sofie og jeg..Vi skal se "to på flugt" og vi glæder os... Billetterne er bestilt og tror nærmest også Sofie har bestemt hva der skal i snoller posen..Måske moster Christina er på arbejde så vi lige kan sige hej til hende den søde :o) !!

Lørdag.. Hyggge... Mormor kommer sidst på eftermiddagen og skal passe de dejlige, jeg skal jo nemlig til SVENSTRUP og være sammen med alle min søstre !! Og Onkelsvoger :o) Det bliver så fantastisk..
Søndag er jeg forhåbentlig online igen :o) med alle de pt. manglende ting.. Så hvis i lørdag hører HVIIIIN og glædes JUBEL så er det mig.. Mig der er glad over der VIRKER !! Åhhh jeg håber.. Krys kryds kryds :o)
Knus og skøn weekend til Jer alle..
Og nye læsere som nu kommenterer med.. VELKOMMEN :O)

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig er jeg på arbejde! Dog først fra kl. 15:30.. Når vi at se hinanden? Hvis ikke, håber jeg at i kunne lide filmen, tror den er super god!

    Vi ses i morgen :-)

    SvarSlet