Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

torsdag den 3. februar 2011

....Nå Sofie.. !! Skulle vi aldrig i seng..

Nu som i meget snart vil jeg op under dynen...Meeen det er vist ikk alle på matriklen der er "hooked" på den beslutning.. DET TROR DA POKKER... Hun faldt i søvn da vi skulle køre morfar til Gug efter deres bil kl. 16.15.. Og vågnede kort da vi var hjemme ca. kl 17.00..Sov videre og satte sig op i sofaen ca kvart i otte !! Og sagde "hvorfor skal Lukas i seng nu" !!...Tja hvorfor skal han det !! "OG HAR I SPIST UDEN MIG"... !! Øhhhh JA.. Jeg prøvede så mindst 10 gange at kalde hende til bordet da vi spiste.. Uden held eller åbne øjne..SÅ DET... Og nu sidder vi så her..Mor træt og klar..Sofie FRISK som en lille svensk havørn !! Hva´udfaldt bliver..Mor nat nat..Sofie en lille hygge lampe tændt og en lyserød DS med under dynen.. :o)..Super fordeling !! Forresten har det været en skøn skøn dag.. Kaffe i Vejgaard er simpelthen blandt mine aller ynglings ting :o) Og så med gode veninder og en lækker baby.. NAT NAT..


Go´Naat sagde mor.. !!

4 kommentarer:

  1. Sikke en fordeling :o) men godt at I kan blive enige ;o)
    Kys og god fredag!

    SvarSlet
  2. Og go´weekend til Jer søde.. Knus.. Husk ønskeseddel her en af dagene..:o)

    SvarSlet
  3. Sikke en hyggelig og fin blog, som du har! Det er tilfældigt, at jeg lige kom forbi den. Men den vil jeg da gerne følge. :-)

    Og det med småproblemer, når børnene sover på "forkerte" tidspunkter, kender jeg også alt til. :-)

    God weekend!

    Mange hilsener Solsikke

    SvarSlet
  4. Velkommen til :o) Og rigtig go´weekend..

    SvarSlet