Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

onsdag den 9. februar 2011

Onsdag.. Og jeg er på vej den rigtige vej !!

Dagen morgenmad: 2 af de hjælpsomme (panodilerne fra igår), og en æble juice.. Hmm det kan umuligt være sundt..Men det virker..Og idag har jeg brug for noget der kan hjælpe moderen igang.. :o) Den står på ikke mindre end fantastiske ting idag, så jeg skal være klar, så godt som jeg nu kan !! Over middag kommer en "Gammel" nabo og mormor til hygge, kaffe og lidt til den søde tand.. Mormor bliver så på matriklen, henter de dejlige små og passer dem i aften, hvor jeg skal til fødselsdag ved en skøn skøn veninde.. !! OG DET SKAL JEG VÆRE KLAR TIL !! Mit snakke tøj fejler heldigvis ingen ting :o) Det bliver så hyggeligt, og hun har lovet lækkerier fra Blomsterberg !! GO´DAG DERUDE.... Jeg kæmper videre :o) og satser på først og aflevere børnene om lidt tid endnu :o) (kl. 10.00 er grænsen !!)

2 kommentarer:

  1. Håber du må få en rigtig hyggelig dag.Kram Else

    SvarSlet
  2. Og den skønne veninden glæder sig til at få besøg. hun må hellere få lettet rumpetten og komme i køkkenet :o)

    SvarSlet