Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

tirsdag den 22. februar 2011

Skøn dag der endte med tja SORT skærm..

Det er kun med nød og næppe jeg er ... Og ved heller ikk lige hvornår jeg er her igen..Lillen havde lig 30 sek. alene i stuen med min pcér og vupti vupti ALT som i alt er væk på den..Mail..Billeder og alle dokumenter..Jeg sætter alle min håb til Onkelsvoger..Men det bliver først i weekenden.. !! Om jeg er træt af det !! Ja det tror jeg nok.. Og jeg lader aldrig som i ALDRIG den her stå i lillebror højde igen !! Kan kun på en ret "snørklet" måde komme online - og er bange for at gøre mere skade end gavn.. Nå men i hører fra mig :o) :o) Indtil videre nyder vi videre... For ferien triller bare derud af :o) Knus herfra...

3 kommentarer:

  1. Puha sikke en katastroge med computeren - håber sørme den står til at redde. Du kan da nu konkludere, at betteski er ALT FOR LILLe til at såille Oline:-)

    SvarSlet
  2. Mener spille...
    Og forresten såå fed en Blog du har fået dig - meget moderne måde at skrive dagbog på:-)Er tit inde og lure med...

    SvarSlet
  3. Pia VELKOMMEN :o) Dejligt du nu er med på sidelinjen.. Knus og skøn weekend..

    SvarSlet