Mor og de to dejlige..

Mor og de to dejlige..
Mor og de to dejlige..

mandag den 21. februar 2011

Er det mandag idag.. :o)

Ja det er vist der vi er kommet til !! Weekenden gik med maling.. Pyy kan godt mærke i min "unge" krop at jeg har kravlet på stige i to dage.. Om jeg har ondt..Nej nej er bare lidt...ØM i skroget :o) Lillen og jeg er oppe og i gang.. Storpigen en jo med mormor på job idag, og skal først hentes senere i eftermiddag..Så vi har masser af tid... Tror dog snart bette mand er på vej ud i vognen og slumer !! Når man kommer sent i seng og allerede står op lidt i seks.. Sååå holder man ikk længe :o) Jeg skal ha´sluttet et lille sy projekt (bukser til bette) og ha´studstet den firbenede det tripper rundt :o) Hun trænger til en børste og lidt justeringer !! Når Lillen har sovet skal vi nok lige i stof og stil..Sofie vil også gerne ha´et par nye forårs bukser i noget af det smarte nye stof.. :o) Go´dag derude.. Vi nyder der er ferie, og at nattøj er noget man kan gå i LÆÆÆÆNNGE !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar